פרקטים עץ אירוקו | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים עץ אירוקו

עץ זה משתייך למשפחת העצים הקשים. הגוון שלו צהבהב, ויכול גם להגיע לצבע חום כהה, תלוי בדגם שהוזמן. העץ הוא עת שמייצר שמן, ועל כן דוחה מזיקים במאת האחוזים ונשאר עמיד למשך שנים רבות. באירוקו לא משתמשים רק לבניית פרקטים, אלא ליצירת חלק נכבד ממוצרי העץ לבית ולחצר: ריהוט ביתי, ריהוט גינה ודקים לגינה. הסיבה לנוכחותו העיקרית בגינה היא, כאמור, עמידות מלאה בפני כל סוגי המזיקים, וגם עמידות ממפגעי מזג אוויר כמו מים, רטיבות, לחות ושינויי אקלים. 

פרקטים עץ אירוקו

מי הם הלקוחות להם מומלץ להזמין פרקטים עץ אירוקו?

העץ מיועד ללקוחות שהחליטו להשקיע בבחירת הפרקטים שלהם, ויודעים שמדובר בהשקעה כלכלית ניכרת, אך סבורים כי ניתן עדיין לעשות שינויים שיובילו להוזלה קלה במחיר. כך, למשל, משטח הפרקטים היקר והעמיד מכולם הוא הטיק הבורמזי. מחירו נחשב יקר גם ביחס לעצים מלאים אחרים! רוב הלקוחות הישראליים, גם בעלי האמצעים מבניהם, יראו בעסקת טיק בורמזי כעסקה לא פשוטה ולא מובנת מאליה. עם פרקטים עץ אירוקו ניתן לממש את רוב היתרונות של הטיק הבורמזי, וליהנות כמעט מאותן מעלות, במחיר הרבה יותר נגיש וסביר לרובנו.

מהם שימושיהם העיקריים של פרקטים עץ אירוקו בבית הלקוח?

הכנת דקים לחצר הוא השימוש האידיאלי ביותר. עת אירוקו לא יכול להיות ממוסמר בשום דרך, רק מוברג בברגים עבים מאד. זו בדיוק הדרך להכין את רוב סוגי הדקים, ולכן זה פתרון מעולה עבור רצפה חיצונית. ברם, על אף ההברגה הגסה בה חייבים לנקוט, העץ הזה מתאים אף מתאים לשמש כפרקט פנימי. לכן,פעמים רבות בחרו הלקוחות לעבות גם את החצר וגם את החלק הפנימי של הבית עם פרקט עץ אירוקו. ניתן לבחור דגמים שונים של העץ עבור כל חלק בבית, למשל להתקין בגינה פרקטים עץ אירוקו גוון חום ובבית גוון צהוב. 

פרקט אירוקו

למי העץ מתאים מבחינה עיצובית?

לבתים שעוצבו בסגנונות כפריים או עתיקים, בין אם מדובר בבתים בעיצוב עתיק כללי, ובין אם בבתים בהם העיצוב הוא נישתי יותר ומבוסס על עיצוב עתיק כפרי או עיצוב אורבני עתיק. העץ, למעשה, מתאים לכל מי שיש לו קונסטרוקציה ועיצוב המבוססים על צבעים כהים בגווני עץ.

  

 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors