דלתות פנים בעיצוב כפרי | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

דלתות פנים בעיצוב כפרי – כל היתרונות

כשאתם רוכשים דלתות פנים בעיצוב כפרי – אתם מביאים את הצבע הכהה ואת צורות הוינטאג' והרטרו של פעם ללב בתיכם. במילים אחרות, אם אי פעם תכננתם להרגיש כמו בסן ג'מיניאנו או בגירונה האירופאיות תוכלו לעשות זאת כאן בבית, בלי לטוס 3-4 שעות טיסה. דלתות פנים בעיצוב כפרי מעניקות לכם גם עולם שלם של עיצוב פרזול שלא הכרתם קודם לכן – גם ברמה הדקורטיבית וגם ברמה הפונקציונלית.

דלתות פנים כפריות – לחיות בישראל ולהרגיש באירופה

כשדלתות הפנים כפריות אתם כבר מפסיקים לחוש כמו בכניסה לחדר המשרד, ומתחילים לחוש תחושה של בית – מהי. אתם מתחילים להבין ולהעריך את השהייה בבית משלכם במלוא מובן המילה, אבל זהירות, זה ממכר. תזכרו שאתם עדיין בבית, בשגרה היומית שלכם לטוב ולרע.

דלתות פנים מעוצבות

דלתות קלות לפתיחה ולגרירה

הדלתות הכפריות שלנו מעוצבות כך שיהיו קלות לפתיחה, גם אם בתוך משטחי העץ יהיו רכיבי ברזל של פרזול ונעילה, הם לא יעיבו על השימוש בדלת, וגרירתה תחוש לכם ממש כמשקל נוצה. הדבר לא רק נובע ממשקל הדלת אלא גם ממערכת צירי הפתיחה המתוחכמים שנתקין עבורכם, שלא מצריכים שימון בתדירות גבוהה ופועלים היטב גם בתנאי מזג אוויר רעים מאד.

פרזול חדיש בעיצוב ובאופן ההפעלה

צורות פרזול שלא היו מוכרות לכם קודם, על בסיס הדקורציה האירופאית של פעם. ייתכן כי ראיתם זאת בסרטים ובמערכי לימוד שונים במוסדות החינוך: כעת תראו זאת אצלכם בבית, בגודל טבעי. בנוסף, אופן השימוש בפרזול מכיל אלמנטים שהיו ידועים למעטים: שליטה על הצילינדר באמצעות סיבוב של הידית, שליטה על הצילינדר באמצעות דחיפת הידית או משיכתה, ועוד. פרזול מסוג זה יכול להיות משולב בדלת הפנים שלכם על בסיס גוון משותף, או על בסיס גוון מנוגד היוצר דיסוננס עיצובי שמביא לפרי העיצובי הנדרש בסופו של דבר.

דלתות פנים בעיצוב כפרי

לחלק מהדלתות ניתן להתאים זכוכיות

הזכוכיות יכולות לשמש כחלון-דלת קטן או כאמצעי דקורטיבי. ניתן לצבוע אותם בוויטרז'ים או התזת חול, או להשאיר אותן כמות שהם בגוון שקוף. הזכוכיות מוסיפות ברק וצבע לדלת הופכות אותה לדלת פנים יוקרתית ומלאה ביחס דלתות פנים ממוצעות הנראות חדשות לבקרים.

פנו לחברת דלתות פנדור להזמנת דלתות פרימיום יוניק בעיצוב כפרי, והתקנתן בבית הלקוח!

 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors