דלתות פנים בייצור למינטו | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 
דלתות פנים בייצור למינטו
 
אחד מדגמי הדלתות האמינים והחזקים ביותר הוא דלת למינטו. הלמינטו הוא חומר בוהק המזכיר מעט אלומיניום במראה החיצוני שלו. דלתות למינטו הן דלתות אשר מעבות את עיצוב הבית והופכות אותו לחד ומשודרג. על כן, כל החפץ בדלתות פנים למינטו דקורטיביות יפנה לרכישת דלתות למינטו. דלתות למינטו הן דלתות אשר תוכלו ליהנות משלל יתרונות מהן כדלתות הפנים שלכם.
 
 
יותר אטימה לחדר
 
גם אטם אקוסטי וגם אטם לביטול השפעות של חום וקור מהחדרים הסמוכים. דלתות למינטו הן דלתות אשר סגירה שלהן סוכרת את החדר כולו, והופכת אותו למעין ממלכה בפני עצמה. כך, גם תוכלו להתרכז מבלי להיות מושפעים מהסביבה החיצונית וגם תוכלו לזכות ללא מעט פרטיות שלא הייתם זוכים לה בדלתות אחרות בהן יכולים להאזין ולהתחקות אחר פעילויותיכם בתוך החדר.
 
טריקה שקטה
 
הדלתות מתאפיינות בטריקה שקטה ועדינה. הטריקה, גם אם מתבצעת חזק מבחינה פיזית לא תחולל רעש בשום מצב. גומיות לבלימתו מותקנות על כל המשקופים. בנוסף, זוהי דלת קלה, ולכן גם הגעה למצב של סגירה או טריקה תהיה קלה ולא תצריך אתכם לנוע בכבדות עם הדלת.
 
דלתות פנים בייצור למינטו
 
צבע באיכות גבוהה
 
דלתות פנים למינטו צבוע 4 שכבות, ועל כן מהווה דלת בוטיק של ממש. הצבע אינו דוהה אלא נשאר על מקומו, ולדלת שלכם יש יתרונות עיצוביים רבים בשל כך. הדלת נהנית לא רק מצבע עשיר עכשיו, אלא תיהנה מאותה רמה של צבע גם בחלוף שנים רבות בשל כך ששכבות רבות כמו אלה מונעות דהייה וקילוף של הצבע.
 
פרזול מפואר
 
יתרון נוסף של דלת למינטו הוא הפרזול שלה. החל מידית הפתיחה ועד לחור המנעול של מפתח אפס, ניחנת דלת פנים זו בעיצובי פרזול מהפנטים. גם כאשר תבקשו, במעמד הקנייה, לשנות את הפרזול, תוכלו להגיע לכך בנקל, ולהשיג תוצאות מעוצבות שבעלי בתים רבים היו רוצים שיהיו בדלתותיהם הפנימיות.
 
 
דלתות המשדרות יוקרה וקלאס
 
דלתות כאלה מסמלות יוקרה, פרסטיג'ה ושומרות על הבית שלכם בעיצוב ברמה גבוהה מאד. כל חדר ייראה ייצוגי מאד עם דלתות פנים למינטו. כל מה שתצטרכו הוא שירות ייעוץ לבחירת הדלת ועיצובה, ויש לכם דלת יפה, דקורטיבית, עמידה וכמובן ייצוגית.
 
למידע נוסף אודות דלתות פנים למינטו היכנסו לקטלוג דלתות פנים במבצע והתרשמו !
 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors