דלתות פנים מעץ מלא | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

דלתות פנים מעץ מלא

ישנן סוגים רבים של דלתות פנים מעץ מלא, אך לא כולן יתאימו בהכרח לבית בו אתם מטפלים. דלתות פנים מעץ מלא מצריכות ידע לא מועט בשביל לדעת כיצד לבחור אותן, והיכן לשלב אותן בבית הלקוח. לעיצוב הבית באמצעות דלתות פנים מעץ מלא מכלול של שיקולים שצריך לקחת, שחלקם לא עוסקים בהכרח בעץ כחומר טכני, אלא יותר בממד העיצובי של הבית. הבתים מעוצבים בסגנונות שונים, והם מושפעים גם מתנאי שטח שונים כמו כניסת אור טבעי מהשמש או מיקום מול נוף או מול גורם שחוסם אותן (למשל בית הממוקם בתחתית התַּכְסִית של עמק). לכן, אנו נעסוק כאן בשלושה סעיפים עיקריים: 

סוג העץ.

עיצוב על פי מראה פנים הבית.

עיצוב על פי חשיפה לתאורה.

בחירת סוג העץ

חשוב לציין כי אלו דלתות פנים ולא דלתות כניסה, ויחד עם זאת ישנו הבדל חד בין דלתות פנים מעץ מלא המשמשות חדרי שירות כמו מטבחים ומקלחות, לבין חדרי מגורים וסלונים, שהם כידוע חדרים יבשים. באחרונים, סוג דלת הפנים פחות אקוטי מאשר בראשונים, שהם חדרים החשופים למים ולכן הם חייבים להיות מצוידים בדלתות מעץ אמתי, שיהיו חזקות ועמידות. על כן, סוגי העץ הנדרשים לחדרים הללו הם עצים מלאים כמו אלון, איפאה, קומרו או טיק דרום אמריקאי. גם בחדרי מגורים רגילים מומלץ לבחור בעץ כמה שיותר איכותי שישרה חוזק ושרידות רבים למשך שנים ארוכות. 

דלתות פנים מעץ מלא

עיצוב על פי מראה פנים הבית

כשבוחנים את החלל הפנימי של הבית יש לעצב את הדלת על פי שני תת-פרמטרים: הצבע השולט בחדר, כולל גוונים נלווים לאותו צבע, וכן הצורה הדומיננטית בחדר. חדר שיש בו חלונות עגולים, אצטבות עגולות ופאות עגולות בקירות החדר יזדקק כנראה לדלת עם משקוף עגול, לעומת חדרים בהם העיצוב יותר מלבני ופחות נוטה לכיוון המעוגל. בחדרים בהם זיהיתם גוון ששולט בחדר, הכי טוב ובטוח הוא להיצמד לאותו גוון, אך אם יש לכם חדר בו תבנית העיצוב היא 2 גוונים: ראשי וגוון-פרזול, ניתן להפוך את הקטבים ולקנות דלת מצבע הפרזול, או להתמיד בתבנית העיצוב הקיימת, ולבסס את הדלת והפרזול שלה כרגיל, על בסיס הצבעים הקיימים בחדר.

עיצוב על פי חשיפה לתאורה

פרמטר קל יחסית לאבחון הדלת באמצעותו: כל שעליכם לעשות הוא לבדוק האם הפאה בחדר, בה תטמיעו דלת פנים חשופה לשמש וחשופה לאור מלאכותי. אם היא חשופה, משמע שמדובר במקום מבריק, ולכן נדרשת דלת מט שתמנע סנוור. אם נוכחתם לדעת שלא מגיע אור לקיר, וזו סביבה חשוכה, מוטב לקנות דלת מבריקה שתתרום מעט למאמץ ההארה של הפאה הספציפית הזו באותו חדר.

 

 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors