עיצוב הבית עם פרקט למינציה | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

עיצוב הבית עם פרקט למינציה

 
כאן תוכלו ללמוד כיצד לעבות את עיצוב ביתכם עם פרקט למינציה. פרקט למינציה הנו פרקט מחומר מלאכותי המשמש בדרך כלל לציפוי דלתות ומשטחי עץ. החומר, שכעת מסופק לכם בגרסה בפני עצמה – ולא בגרסה דקה של ציפוי – הוא המרכיב העיקרי של הפרקטים שלכם. המרכיב המשני הוא ההדפס עצמו: הדפסה שמתבצעת במפעלים אשר מדמה את משטר הלמינציה בעל הגוון הגולמי – למשטח עץ אמתי.
 
עיצוב הבית עם פרקט למינציה

בחירת גוון הלמינציה שלכם
 
גוון הלמינציה אינו רק מתחלק לגוונים כהים או בהירים אלא גם מאפיין על פי סוג העץ שהוא מחקה. בחנות יגישו לכם מגוון סוגי צבעים של עצים – מעצי אלון ועד עצי סקויה, מעצי ברוש ועד עצי איפאה, ואתם תוכלו לבחור את גוון הפרקט הרצוי לכם. מומלץ לעשות זאת על פי כוונתכם בעיצוב הבית. אם הכוונה היא לעצב את הבית בסגנון כפרי לחלוטין מומלץ לבחור בגוון חום כתום ואילו אם סגנון אורבני ישן הוא הכיוון – מומלץ למקד את הבחירה בחום הכהה, ומאוחר יותר, כשתעצבו פרזול לדלתות לבחור בפרזול מוזהב שישלים את התמונה לסגנון עיצוב זה.
 
 
בחירת גודל כל יחידה במשטח הפרקט
 
ניתן לבחור בגודל קטן לכל יחידת פרקט או בגודל גדול לכל יחידה. כשאתם בוחרים גודל קטן אתם צריכים יותר פרקטים כדי לכסות את החדר מאשר כשגודל היחידה גדול ואז מעט פרקטים הם שנדרשים. בשל כך שגודל היחידה משפיע על העיצוב התייחסו אליו ולא רק להיבט החיסכון בכמויות: אם תבחרו לצרוך מעט יחידות גדולות ולהתקין אותן בחדר קטן, למשל, לא יהיה זלה את אותו אפקט כמו בהזמנת עשרות יחידות קטנות, אפקט שגורם להגדלה ויזואלית של החדר, כלומר – מתן תחושה שמדובר בחדר גדול.
 
בחירת עיצוב הפרקטים המחוברים לתחתית הקיר
 
כאן תצטרכו לבחור את מה שאנחנו קוראים לו "המשקופים של הפרקטים": התקני המסגרת שמקיפים כל חדר וכל סלון ומחזיקים למעשה את הפרקטים על הרצפה. הם מקבילי לקיר התחתון ועל כן משפיעים רבות על עיצוב הבית. אם נחזור להשוואה בין בית עץ כפרי לבית עץ בעיצוב אורבני עתיק, לעניות דעתנו, ההבדל צריך להיות בין מסגרת עגולה או סגולה (בעלת נטייה לקצוות עגולים) בית הכפרי ומסגרת מרובעת לחלוטין בבית האורבני.
 
פרקט למינציה מעוצב לבית
 
Doors & Floors פרקטים למינציה לפי הזמנה
 
בבית Doors & Floors יספקו עבורכם פרקטים למינציה על פי הזמנה קבועה מראש. תוכלו להגיש לנו תכנון בניית פרקטים או לבחור מהקטלוג שלנו, ואנו נתקין לכם את הפרקטים על פי אופן הזמנתכם: עבודה מקצועית, תחזוקת פרקטים ברמה גבוהה.
 
צרו קשר עם Doors & Floors והגשימו חלום: פרקטים למינציה בסלון ובחדרי הבית!
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors