פרקטים עץ גושני לבן | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים עץ גושני לבן

עץ גושני הנו עץ מלא המורכב מיחידה אחת של חומר, וזאת בשונה מפרקטים מעץ אמתי אך לא גושני, המורכבים בדרך כלל משלוש שכבות. כלומר, מדובר לא רק בפרקט עץ אמתי, אלא עץ מלא, המהווה את החזק והיציב שבעצים. המשמעות היא שעבודות התחזוקה שיידרשו על אותו פרקט יהיו מינימליות. בנוסף, פרקטים אלו יאפשרו לבעלי בתים מודרניים ליהנות מתכונות העץ. עד כה, מאיכויותיו של חומר זה נהנו בעיקר דיירים הבתים העתיקים והכפריים. כעת, כשהוא צבוע לבן, גם מי שכל ארונות, מגירות וקירות הבית שלו לבנים יוכל לשלב פרקט זה באופן הגיוני כמוצר מתאים מבחינה עיצובית.

פרקטים עץ גושני לבן

היתרונות של פרקטים עץ גושני לבן

מבוססים בדרך כלל על עצים אוכותיים כמו אלון, סידר, טיק בורמזי, דאגלס פייר והמלוק קנדי. בנוסף, מדובר בעצים עמידים וחזקים, עליהם ניתן לבצע כל פעולה, ולא רק פעולות שגרתיות של דריכה מינימלית. על פרקטים אלו ניתן להניח משאות כבדים, לרקוד ולרקוע בחוזקה, ואפילו להניח ציוד כבד קבוע כמו פסנתר, מזנון או מיטה ללא חשש מבלאי שברים, סדק או כל בלאי אחר. גם הצביעה החוזרת שתידרש עבור פרקטים אלו היא מינימלית ביחס לפרקטים אחרים מעץ מלא בשל איכות המוצר.

ניתנים להטמעה בכל מקום בבית

הפרקטים ניתנים להטמעה גם בסלונים, גם בחדרי מגורים ואפילו בחדרי שירות לחים כמו מקלחות ומטבחים. פרקטים עץ גושני לבן מכילים את כל התכונות הנדרשות לאבטחה ושמירה על עצמם, ובשונה מהמון פרקטים אחרים הם כמעט אינם רגישים לשום חומר או תכונה מלאכותית כלשהי, כולל לא לרטיבות.

פרקט עץ לבן

ניתן לבחור קונסטרוקציה מתוך מגוון רב

ניתן לבחור כמות יחידות קטנה או גדולה של פרקטים PER משטח. ניתן לבחור פרקטים מרובעים לחלוטין או עם קצוות עגולים וקטומים. ניתן לבחור פרקטים לבנים בוהקים או להתבסס על גווני לבן כהה שיזכירו מעט יותר את הנוסח הכפרי או העתיק. כיווני הבחירה רבים ומגוונים. מומלץ להתייעץ עם מחלקת העיצוב שלנו על מנת להטמיע כנדרש את הפרקטים המוצלחים והמומלצים ביותר עבור הבית שלכם. תוצאות בחירה כדאיות מובטחות!

פנו אלינו למידע נוסף על פרקט למינציה ופרקטים עץ גושני לבן מכל סוג!

 

 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors