פרקטים עץ דו שכבתי | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 
 

פרקטים עץ דו שכבתי

פרקטים המבוססים על חיבור של שני עצים זהים בצבע לבן. החיבור מתבסס על התקן הגרמני המחמיר DIN. בנוסף, כל קורה מחוברת לרעותה בשיטת פינגר ג'וינט, מה שמחזק מאד את עמידות הקורות כמכלול. פרקטים אלו מאד מומלצים להטמעה בבית הלקוח אם הוא מחפש מוצר טוב ואיכותי באמת שאינו מתבסס על שכבה אחידה, אלא על דו שכבתיות הפרקט מטעמי חיסכון.

פרקטים עץ דו שכבתי

עמידות גבוהה הן בחיבור השכבתי והן בחיבור הקורות

פרקטים עץ דו שכבתי נחשבים לפרקטים עמידים מאד ביחס לפרקטים רב שכבתיים אחרים. השכבות מחוברות באופן יציב מאד שאינו מאפשר אפילו לדמיין כי מדובר בשתי שכבות אם לא דווחתם על כך מראש. אופן החיבור מוחלט ואינו מאפשר לדעת זאת אפילו ברמיזה. בנוסף, קורות הפרקט מחוברות זו לזו בגישת פינגר ג'וינט, בה נראות 2 הקורות כקורות עם גזירים, המותאמות באופן מושלם זו לזו על פי המתווה שלהם. 

עיצוב אפשרי לכל סוגי הבתים

המשמעות של פרקטים עץ דו שכבתי לבן אינה שהפרקט צבוע לבן, אלא מבוסס על חומר בהיר גוון באופן ניכר. לכן, הפרקט מתאים לכל סוגי הבתים, מודרניים וכפריים/עתיקים כאחד. פרקטים אלו קולטים שכבות צבע באופן מיטבי, לא סופחים אותו ומאפשרים עמידות רבת שנים שלו עליהם. על כן, קל יהיה להתאים אותם לבתי אב שונים, בין שהעיצוב שלהם מבוסס על לבן ושמנת ובין שהעיצוב הוא כפרי או קלאסי.

תחזוקה שוטפת כמעט מינימלית

מהלכי התחזוקה השופטת שתצטרכו ליישם על פרקטים עץ דו שכבתי כמעט שואפים לאפס. מדובר במוצרים מאד עמידים ומאד שורדים, אשר יצליחו להישמר זהים לעצמם במעמד הקנייה זמן רב מאד. פרקטים עץ דו שכבתי נועדו למי שבאמת מבקש לקדם את איכות הריצוף שלו בביתו.

פרקטים דו שכבתיים

התקנת פרקטים עץ דו שכבתי

הפרקטים מצריכים עבודת הכנה אינטנסיבית המבוססת על יצירת פיר ברצפה שלכם. במסגרת ההתקנה אנו נבצע גם את עבודות ההכנה וגם את עבודות ההטמעה. אנו נבחן את ההתקנה ונבטיח שהיא יציבה ומתאימה לשימוש באופן חופשי. פרקטים עץ דו שכבתי בביתכם יתרמו בסיכוי לא קטן לחידוד עיצוב הבית.

הקליקו כאן למידע נוסף על פרקטים עץ דו שכבתי!

 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors