פרקטים עץ רב שכבתי | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים עץ רב שכבתי

עץ רב שכבתי, הנקרא גם "סנדוויץ'" אינו חיקוי עץ ואינו תחליף מכל סוג שהוא, אלא הוא הדבר האמתי: פרקט שעשוי מעץ ממשי. אולם, בשונה מהגרסא הגושנית של הפרקט, כאן מדובר על פרקט בן כמה שכבות שאינו מסתמך על שכבה אחת. כל שכבה מכילה סוג אחר של עץ. על פי רוב, מדובר בשלוש שכבות, כאשר השכבה האמצעית של הפרקט נקראת "סנדוויץ". פרקטים אלו נחשבים לאיכותיים וגם זולים באופן יחסי לשוק רצפות העץ, בשונה מפרקטים חד שכבתיים הנחשבים לטופ קלאס של תחום זה.

פרקט רב שכבתי

כיצד יודעים אלו פרקטים עץ רב שכבתי מומלצים?

ראשית כל, חשוב לבדוק מי הם שמות העצים. טיק בורמזי, אירוקו, מהגוני, דוגלס פייר, המלוק קנדי, אלון, וכד' נחשבים לעצי איכות שהוכיחו את עצמם גם על התקני בית אחרים כמו הדלת והמזנון הביתיים. שנית, חשוב לבדוק כיצד טיפלו בעצים הללו, ומה עשו בתהליך הייבוש שלהם. יש לבדוק איזו אימפרגנציה העצים עברו והאם כששימנו את השבבים שלהם – עשו זאת דו צדדית. כמובן שהדבר האחרון והחשוב ביותר שצריך לבדוק הוא איכות ההדבקה: כיצד העצים חוברו זה לזה ליצירת המשטח אשר מונח כעת לפניכם בחנות.

מדוע מומלץ לקנות פרקטים עץ רב שכבתי?

בשונה מפרקטים עץ חד שכבתי (גושני) הם נחשבים ידידותיים יותר במחיר, ועדיין הצרכן נהנה מפרקט עץ אמתי גמור, עם כל יתרונות העמידות. ההבדל בין עץ חד שכבתי לעץ תלת שכבתי לא יורגש בבית, אלא אם אתם עובדי מחסני עצים ושם בדרך כלל לומדים לחוש רגישויות אלו של הבדלים דקים בין סוגי פרקטי עץ. ככל שתם מעוניינים שהפרקט שלכם יהיה מעץ אמתי, אך אתם מוגבלים בתקציב, תרופת הפלא בדרך כלל תהיה פרקטים עץ רב שכבתי.

פרקטים עץ רב שכבתי

עיצובים שונים של פרקטים עץ רב שכבתי

שכבה בולטת כהה וחלקה, שכבה בולטת כהה ומחוספסת, שכבה בולטת בהירה ומחוספסת, שכבה בולטת בהירה וחלקה (למשל שכבה לבנה). ניתן גם להבדיל בין הפרקטים על פי גודל היחידה. פרקט עם יחידה גדולה שייראה כמו דק לגינה, או פרקט עם יחידות ריצוף קטנות ורבות בכל חדר.

פנו אלינו למידע נוסף על פרקטים עץ רב שכבתי!

 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors