דלתות פנים לבית במחירי מבצע | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

דלתות פנים לבית במחירי מבצע

 
אם גם אתם חשים כי הגיעה העת לחדש את דלתות הפנים שלכם ולספק לעצמכם דלתות פנים אוטמות, אקוסטיות ודקורטיביות יותר מאי פעם, נסו את דלתות העץ שלנו. דלתות העץ מסופקות על ידנו, חברה מקצועית להתקנת פרקטים, וכך – אתם מרוויחים רווח כפול ומכופל: אם תצטרכו להתקין פרקטים לא תצטרכו צד שלישי לביצוע הגבהת הדלתות. אנחנו נעשה זאת בשבילכם.
 
דלתות פנים לבית
 
דלתות במחירים מיוחדים
 
דלתות עץ בשלל רכיבי פרזול במחירי מבצע מיוחדים המתאימים לכל בית. תנאי תשלום נוחים מובטחים. כל רכישה תספק לכם גם סל שירותים מלא כמו הובלה, התקנה ובדיקת הדלת לאחר תהליך ההתקנה. על כל דלת יינתן שירות מלא בכפוף לכתב האחריות.
 
עבודה מקצועית של טכנאי פרקטים
 
כשהתקנת הדלתות שלכם נעשית על ידי טכנאי פרקטים, אחד המקצועות היותר רשמיים ומסובכים בענף התחזוקה הביתית, אתם יכולים להיות בטוחים שהדיוק והמנסורציה יישמרו וכל דלת תוצב באופן מקצועי וחסר תקדים. מדוע? משום שמוסר העבודה ותוצרי העבודה בפרקטים הם ברמה כה גבוהה, שאנו מייבאים זאת גם לתחומי עץ אחרים כמו התקנת דלתות פנים. כל דלת תעבור בדיקה שהיא לא עומדת להתקעם, להיות מונמכת לרצפה וכד', ויבוצעו וויסותים ותיקונים אם הלקות תזוהה על ידנו, עד אשר כל הדלתות שהותקנו בבית יהיו 100% בטוחות לשימוש.
 
עיצובים מיוחדים לכל דלת
 
דלתות עץ כהה, בהיר ואפילו דלתות לבנות. פרזולים מכל הסוגים: ידיות כהות, בהירות, אנכיות אופקיות, ארוכות וטלסקופיות. ידיות דחיפה או ידיות שמשפיעות על בריח המנעול. ניתן לבחור אצלנו שלל של התקני פרזול בהתאמה אישית או להתייעץ עמנו טרם הבחירה.
 
דלתות פנים במחירי מבצע
 
עמידות ואיכות בכל דלת
 
דלתות עמידות, פרזול מתכתי עמיד ולא מחליד, עץ איכותי שעבר אימפרגנציה ושימון ברמות הגבוהות ביותר. כל דלת שויפה וצופתה בחומרי ציפוי והגנה, ונטבלה בפולימר לשם הגנה מפני מכות וחבטות. כמו כן, כל דלת צופתה גם בציפויים להגנה מדהיית צבע.
 
Doors & Floors לשירותך בהתקנת דלתות הפנים
 
בחברת Doors & Floors מבצעים התקנת דלתות פנים מכל הסוגים, ואם יש לכם פרקטים – מתבצעת התקמה לסוג הפרקטים שהותקנו או שעומדים להיות מותקנים. מחירים מיוחדים למזמיני עבודת דלתות פנים ופרקטים באותה הזמנה.
 
צרו קשר עם Doors & Floors לגיבוש הצעת מחיר חסרת תקדים עבור  דלתות פנים ופרקטים!

 

 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors