פרקטים בגוון עץ מייפל מגוון עיצוב 2017 | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים בגוון מייפל

כידוע, פרקטים בגוון מייפל נחשבים למעוצבים ומתאימים ללא מעט בתים ומבנים. הגוון החום בהיר הקסום מאפשר הטמעה כמעט בכל בית, ללא דיסוננס או אי התאמה עיצובית. המומחים שלנו גם ידעו לעצב אצלכם בבית פרקטים בגוון מייפל, גם לספק את הדגם הנחוץ ביותר לבית שלכם וגם להתקין את הפרקטים באופן יסודי על פי אמות מידה מקצועיות בלבד. נושא זה חשוב מאין כמוהו שכן פרקטים נחשבים לעזרי ריצוף מסוכנים מאד אם לא מתקינים אותם כמו שצריך, מה שלא ניתן לומר על דקים או ריצוף בטון, שנחשבים קלים ובטוחים יחסית להתקנה גם אם הבונה אינו מקצועי.

פרקטים בגוון מייפל

מה נותנים לביתכם פרקטים בגוון מייפל?

עיצוב חום בהיר קסום על כל אריחי הרצפה. תחזוקה שוטפת קלה יחסית, עם צביעה-מחדש בתדירות נמוכה. הצבע המקורי יישאר ויישמר למשך חודשים ארוכים ושנים ארוכות. בנוסף לכך, פרקטים בגוון מייפל מכילים סדקים דקים בין משטח למשטח, מה שאומר שקשה יהיה לזהות את חלקי המשטח. לאורחים זה ייראה כמו משטח ריצוף אחד גדול, מה שמעניק לפרקטים מראה הרבה יותר מלכותי ויפה ממה שהוא כאשר הוא מחולק לסגמנטים, כפי שקורה בדרך כלל. מעבר לכך, סדקים דקים גם מאפשרים הליכה נוחה ודריכה נוחה הרבה יותר מאשר בפרקטים עם חריצים עבים.

מה החברה המקצועית תעשה בביתכם למעט הטמעת פרקטי מייפל?

החברה תבחן אלו פרקטים בגוון מייפל תצטרכו בדירה מבחינת עובי, ורוחבו של כל חלק. החברה תטמיע את הפרקטים, ותבצע עבודות להגבהת הדלת בהתאם לכך. לאחר סיום ההתקנה, תבדוק החברה את שלמות הפרקטים ואת רמת בטיחותם, ותתקן ליקויים, אם נוצרו. החברה תדאג לכך שכל רכיב פרקט יהיה סימטרי למשנהו, מושרש היטב ברצפה, ומספק יציבות חסרת פשרות, וללא עוררין.

גוון מייפל לפרקט עץ

כיצד מתומחרים פרקטים מעץ מייפל?

פרקטים מעץ מייפל יתומחרו גבוה ביחס אל פרקטים בגוון מייפל מלמינציה. בעוד אשר פרקטים מעץ מייפל הם פרקטים אמתיים, מהעת האמתי, פרקטים בגוון מייפל עשויים למינציה ולא עץ, כאשר מה שמודבק למעלה הוא גוון מייפל. היתרון של פרקטים אלו מלמינציה – שאין בכלל תחזוקה שוטפת למעט ניקיון, כי מדבקה לא יכולה לדהות, ובמקרה של פרקטים אלה גם לא להתקלף. מצד שני, עץ טבעי זה עץ טבעי, ולעוצמות שלו בוודאי שאין מתחרים, ועל כן המחיר בהתאם.

 

 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors