פרקטים מעוצבים לחדרי ילדים קטלוג 2017 | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים לחדרי ילדים

 
פרקטים המשמשים חדרי ילדים לבטח ייראו שונה מאלו המשמשים את החדרים שלכם. הפרקטים הללו יכולים להיצבע, למשל, בצבעים אותנטיים של חדר ילדים טיפוסי כמו ורוד או סגול. כמו כן, הצורה שלהם יכולה להשתנות בהתאם למצב הצורה הכללי בחדר: אם החדר ניזון בעיקר מדוממים בעלי צורה עגולה, כך מומלץ שייראו הפרקטים בחדר, ולהיפך. נושא שני שחשוב מאד להתעמק בו: בטיחות הילדים. יש פרקטים עם קצוות חדים שאינם מתאימים לשימוש בחדרי ילדים. פרקטים לחדרי ילדים יש לבחור על בסיס עצות מקצועיות שיכווינו את הקונים אל עבר הדגמים המיועדים להם מההיבט הבטיחותי, כך שלא ייפצעו ולא יינזקו כתוצאה ממגע עמם.
 
פרקטים לחדרי ילדים
 
 
בחדרי ילדים פרקטים יכולים להיראות שונה לחלוטין ממה שאתם מדמיינים. הבה וניתן לכם רמז עבה: הם לא יהיו בהכרח חומים בסגנונות כפריים. מעוניינים ברמז נוסף? הם לא יהיו עשויים עץ. 
 
פרקטים לחדרי ילדים עשויים למינציה משום שהלמינציה הוא משטח לבן ודק שנתון לעיצוב מחדש בקלות רבה מאד. הדרך שרובכם למדתם להכיר היא הדבקת מדבקות עם גרפיקה של עץ שנראית כמו עץ אמתי. אבל ניתן להדביק, בפועל, מה שרוצים, ובחנות שלנו ישנן עשרות דוגמאות מיוחדות עבור חדרי ילדים. ההמלצה שלנו היא לא להתחקות אחר כל דוגמה שאנחנו מביאים, ויש לכך סיבה פשוטה: אם תבחרו, למשל, דוגמה של הפרקטים ישנו רקע בצבע כלשהו ועליו דמות ילדים נערצת, כשהילדים יגדלו הם לא ירצו את הפרקטים הללו ולכם, כהוריהם, לא יהיה מה לעשות איתם. לכן, צבע או גרפיקה לפרקט בוחרים באחריות, ובדרך שגם כאשר הילדים יגדלו הם יחושו שיש ערך לפרקט הזה.
 
בניית פרקטים לחדרי ילדים
 
הבנייה יכולה להתבצע על ידי טכנאי פרקטים בלבד. גם לא כל שיפוצניק, מקצועי ככל שיהיה, הוא טכנאי פרקטים. על אף כי ה- LOOK שלהם תמים, רמת הקושי בהצבתם על הקרקע נחשבת לגבוהה, משום שדי בטעות שנעשתה בחיבור אחד האריחים לקרקע על מנת שכל הרצפה תתמוטט ואנשים יחליקו כשהם ידרכו על אותו אריח לא יציב. לכן, אל תתייחסו למוצר כאל מוצר הרכבה עצמית, כי הוא רחוק מאד מכך. כשאתם משלמים בקופה, גם אם לא הזמנתם התקנה אנו ניצור עמכם קשר ונתאם. ושוב, אנו מבקשים, שתפו עם זה פעולה כי התקנה עצמית עלולה להביא לאסונות כבדים בבית.
 
התאמת פרקטים לחדר ילדים
 
המלצות לעיצוב הפרקטים בתוך חדר הילדים
 
עיצוב על פי בדי החדר ומדבקותיו: ווילונות, שטיחים וטפטים. 
עיצוב על פי הדוממים הקשיחים: גוונים וצורות של משקופי דלת ופרופילי חלון.
עיצוב על פי החדר הסמוך: אם הרצפה שלו מעוצבת בדרך מסוימת, המשיכו את הקיים.
עיצוב נגדי לחדר הסמוך: אם יש בו משטח ריצוף לבן, הזמינו, למשל, משטח ורוד או סגול.
 
למידע נוסף על פרקטים לחדרי ילדים ניתן ליצור קשר באמצעות האתר, דרך המייל או בטלפון!
 
 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors