פרקטים מעוצבים בהתאמה אישית | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים מעוצבים בהתאמה אישית

 
אם גם אתם מעוניינים להתחקות אחר פרקטים מעוצבים בהתאמה אישית, בחברה שלנו תוכלו לקבל שירות התאמת פרקטים לבית ולמשרד ללא קושי! מאפיין ייגש לאתר הלקוח שלכם ויסייע לאפיין דגמי פרקטים שיתאימו לרצפה המדוברת: בין אם מדובר בחדר בודד או במתחם שלם, פרקטים מעוצבים בהתאמה אישית יהיו מנת חלקכם, וישמשו בכל מבנה פנימי כהתקן מעוצב במיוחד אשר תענוג יהיה להביט בו ולצפות בעיצוב מחדש של מבנה הבוטיק.
 
פרקטים מעוצבים
 
התאמת הפרקט לגודל השטח בחדר
 
גודלו של השטח בחדר חשוב מאד בסוגיה כמו בחירת פרקטים מעוצבים בהתאמה אישית. כאשר החדר שלכם קטן ואתם בוחרים פרקטים שכל חלק מהם גדול – אתם עושים טעות מרה אשר עלולה להביא את העיצוב המגושם ממש ללב החדר. בחדר קטן בוחרים פרקטים קטנים, כלומר יחידות פרקט שכל אחת מהן קטנה, ולכן תזדקקו ליותר יחידות להשלמת החדר בהשוואה לפרקט עם גודל יחידה גדול. לעומת זאת, בחדרים גדולים מאד, ואפילו חדרים לא קטנים, גודל הפרקט צריך להשתנות בהתאם. כך תורלו להבטיח פרקט מעוצב ולא מגושם לכל חדר בבית או במשרד.
 

התאמת המעטפת של הפרקט למעטפות של רכיבי נוספים במבנה
 
המעטפת היא אותו חלק שצמוד לתחתית הקיר ותפקידו להחזיק את הפרקטים שלמים על הקרקע. זה המקביל של משקוף לדלת או פרופיל לחלון. אם באופן עקבי רכיבים אלה עגולים או גליליים, בחרו בפרקט עגול או אליפטי בהתאם, ולהיפך – אם מדובר בחדר בו המשקופים ופרופילי החלון הם מלבניים.
 
בחירה בצבע נאות עבור הפרקט
 
בשונה מהמקובל לחשוב, פרקט אינו מתאים רק לעיצובים כפריים. ישנו פרקט בצבע עץ שאינו כפרי אלא משמש בתים אורבניים בסגנון הישן, על טהרת החום כהה - אדום. בנוסף, ישנם פרקטים שנבצעו לבן שלג ומתאימים לבתים מודרניים ובעלי עיצוב הייטק. אלמנט הצבע הוא קל יחסית לאיתור ובחירה, אך חשוב להעלותו על הכתב על מנת שלא יסנוורו עיניכם מפרקט שבחנות ייראה יפה אך לא יימצא מתאים לבית שלכם.
 
פרקטים מעוצבים אישית
 
Doors & Floors התאמת פרקטים מעוצבים לבית ולמשרד
 
בחברת Doors & Floors מסייעים לכם לבחור פרקטים מעוצבים בהתאמה אישית לכל מבנה. אנו נאפיין את המבנה שלכם ונמליץ על דגמי פרקטים מעוצבים בהתאם.
 
פנו אלינו למידע נוסף על פרקטים מעוצבים בהתאמה אישית: מאחורינו ניסיון של שנים רבות בענף זה!
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors