פרקטים מעץ מלא בקטלוג החדש | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים מעץ מלא

פרקטים עץ מלא חוסכים לכם כסף וגם עבודות תחזוקה. אלו פרקטים שנראים בדיוק כמו פרקטי עץ, כאשר החומר הוא עץ מלא, ועל כל משטח מופיעים גוונים הגורמים לו להיראות כמו עץ. החיבור בין העץ מלא לחלקים העליונים הללו נעשה באמצעות הדבקה וציפוי, מה שמבטיח חוסר התקלפות, חוסר דהייה, ושמירה על כל משטח פרקט חדש דנדש כפי שקיבלתם אותו.
 
פרקטים מעץ מלא
 
לחדרי ילדים – רק פרקטי עץ מלא!
 
פרקטים מעץ מלא אמתי מצריכים תחזוקה שוטפת, כולל צביעה מחדש, מה שלא ניתן לומר על פרקטים עץ מלא לחדרי ילדים, שיישארו חלקים ויפים לאורך שנים. חומר העץ מלא היציב, וגימור המחשב שנראה כמו עץ אשר נמצא למעלה דואגים לכם לריצוף מושלם, ללא בלות וללא דהייה. הילדים יוכלו ליהנות ממשטח ריצוף שלם, ללא כל דאגה שיקרה משהו לחלקיו השונים.
 
 
פרקטים עושים רק בחנות של מקצוענים
 
בשונה ממקצועות אחרים בענף השיפוצים, פרקטים זה מקצוע, ולא משהו שכל אחד יודע לעשות. במקצוע כזה, חשוב שיהיה רצף פרקטים מעץ מלא איכותי ומדופלם. אל תטעו, זה לא כמו דקים לגינה, שכל מה שצריך הוא לדעת לדפוק מסמרים בפריטי הריצוף. כאן, מדובר על חיבור הפרקטים לבטון מתחת לבלטות, וזו פעולה שלא רק שרק מקצוענים יכולים לעשות, רק הם ידעו כיצד לעשות זאת סימטרי וישר, ללא בעיות של עוקם ופלישה של מי מחלקי העץ מחוץ למסגרת.
 
פרקט עץ מלא טבעי
 
תמחור של פרקטים מעץ מלא לחדרי ילדים
 
על מנת לקבוע עבור פרקטים עץ מלא לחדרי ילדים מחיר יש לברר מהי כמות הפרקטים הרצויה. החל מכמות מסוימת ניתן לעשות הנחה על בסיס סיטונאי. בנוסף, יש חשיבות לסוג העץ מלא, לעובי שלה ולגודל של כל יחידה. משתנים אלו משפיעים על ירידה או עליית המחיר. עניין נוסף שמשפיע הוא עיצוב החלק העליון של הפרקט. צביעה איכותית ואינטנסיבית יותר גורמת לפרקטים שלכם להיראות טוב יותר ודומה יותר לעץ, מה שגורם לעלייה במחיר. כמובן שמחיר הפרקט אינו המחיר הסופי, שכן יש גם עבודה לבצע, וגם היא נכנסת לרשימת המחירים שאתם משלמים על פרקטים עץ מלא לחדרי ילדים. בירור מקדים אצל מי לעשות פרקטים – יחסוך לכם עבודה בינונית, ויאפשר לכם לבחור פרקטים מעוצבים מאד ביחס לנעשה בשוק.
 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors