פרקטים עץ מהגוני בעיצוב והתאמה אישית | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים עץ מהגוני

כל המתעניין ביבוא פרקטים לביתו, ודאי שם לב לפרקטים מעץ מהגוני. עץ זה מחולל פלאים ברבים מהבתים. צבעו הכהה במרקם האדום מאפשר הטמעה כמעט בכל בית, והפיכת העיצוב שבו להרבה יותר מתקדם. פרקטים מעץ מהגוהי גם ידועים כעמידים ביותר, עבים קשים, וכאלו שיחזיקו מעמד זמן רב בביתכם ממש כמו חדשים. זו לא עובדה מובנת מאליה כאשר מדובר על פרקטים מעץ טבעי אותם נדרש לצבוע מחדש לא פעם ולא פעמיים, ולעשות להם מילוי עץ אחת למספר שנים. פרקט עץ אלון ופרקט עץ מהגוני יהיו מבין העמידים ביותר מבחינה זו, ויאפשרו לכם ליהנות מריצוף יפה ויציב לאורך זמן רב.

עיצוב פרקטים עץ מהגוני

העיצוב הראשוני של פרקטים עץ מהגוני בבית הלקוח נעשה באמצעות מדידות שנערכות בחדרי הבית השונים. לאחר המדידות, קובעים מאפיינים שונים לפרקטים – כמו למשל עובי יחידת הפרקט, ורוחב ונפח של כל יחידה. לאחר שלב התכנון, בשלב הביצוע, מדביקים עובדים מקצועיים ומוסמכים את יחידות הפרקט ומספקים לכם ריצוף חדש. עבודות להגבהת הדלתות ייעשו בהתאם לגובה הרצפה החדשה שלכם כמתוכנן.

פרקט מהגוני

עלויות פרקטים עץ מהגוני

אין ספק, מדובר במוצר יקר, אבל האיכות היא חסרת פשרות בכל קנה מידה. מתקבלים פרקטים עמידים, עבים וחזקים, עם בלות השואפת לאחוז מזערי ביותר גם לאחר שימוש של שנים רבות. הפרקטים שומרים על עצמם ועל ערכם. קצב פחת הערך הוא הכי פחות תלול כמעט מכל סוגי הפרקטים שתיתקלו בהם בעתיד או ראיתם בעבר.

מדוע לפנות אלינו לשם רכישה והתקנת פרקטים?

קשרי ספקים מעולים עם יצרני פרקטים בארץ ובחו"ל מאפשרים לנו להציע לכם אותם במחירים חסרי תקדים. בנוסף, אנו נספק התקנה על פי נהלים מסודרים של כל הפרקטים, ובדיקה לסיום ההתקנה שאין מחדלי בטיחות. בנוסף, אתם תזכו לרצפה נוחה ביותר לדריכה, ומהקלות ביותר לתחזוקה שוטפת. צביעה חוזרת של הפרקטים מעץ מהגוני תהיה בתדירויות נמוכות יחסית לפרקטים אחרים, הנדרשים לצביעה בכל פרק זמן קצר. פרקטים עץ מהגוני גם יפים יותר וגם עמידים יותר, ולכן הם כדאיים יותר כמעט מכל סגנון פרקט אחר. פרקטים עץ מהגוני יחוללו את מה שצריך בשביל להעניק לבית שלכם את השיפור העיצובי המתבקש, ובכך להעלות את שוויו כנכס מגורים.
 

 פרקטים בגוון מהגוני

 

 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors