פרקטים בגוון עץ טבעי | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקט עץ גוון טבעי

כל המבקש להתקין פרקטים עץ טבעי עושה זאת מכמה מניעים. ראשית, הבית בעיצוב עץ טבעי מודרני, והפרקטים בדיוק משלימים לו את התמונה, ואינם מצריכים הוצאה יקרה על ריצוף, כמו ההוצאה על ריצוף שיש למשל. שנית, אלו פרקטים שבמקרים רבים משתלבים טוב דווקא כאשר הבית חום עץ, משום שהם מהווים הזדמנות להטמיע בבית עיצוב פרובנס, המבוסס על הניגוד בין הגוון החום לגוון הלבן. שלישית, פרקט עץ טבעי עשוי להכיל השתקפות כמו בשיש (לא בכל הדגמים, תלוי בעיבוד של הצבע) כאשר מוזמן עיבוד מבריק.
 
פרקטים בצבע עץ
 
יתרונות הפרקטים בגוון עץ טבעי
 
משתלבים בכל סוג של עיצוב ביתי. בעיצוב מודרני הם מהווים השלמה עיצובית, ובעיצוב כפרי הם יוצרים נוסחה של עיצוב פרובנס – חום-לבן (בהינתן שהארונות והמזנונים באזור אכן חומים). ניתנים לבחירה הן כשהם עשויים מעץ צבוע והן כשהם עשויים מלמינציה. במידה ותבחרו פרקטים עץ טבעי אמתיים, מעץ אמתי, יסופק לכם הגוון המדויק של הצבע הלבן שיש להשתמש בו למילוי, מאוחר יותר.
 
 
חסרונות הפרקטים העץ הטבעי
 
כל מה שמתלכלך או מתקלף – רואים. לכן טוב תעשו אם תזמינו פרקטים עץ טבעי מלמינציה, מכן שם אין לא קילופים ולא התלכלכות, וגם אם נשפך לכלוך על הפרקט הוא ניתן להסרה בקלות. לרוב הוא בכלל נספג בפנים, אך זה תלוי בסוג ההדפסה הלבנה שהוטמעה על משטח הלמינציה. בפרקט גוון עץ אמיתי תחושו מיד בחיסרון של קילוף הצבע, שכן בעצים אמתיים, צבע מלאכותי הוא דבר שמתקלף, ומתקלף מהר, ואז האורחים יראו וייווכחו שהיה זה פרקט חום עץ. לכן, תזדקקו להרבה צבע עץ טבעי בשוטף על מנת לתחזק את הפרקטים הללו. 
 
פרקטים גוון עץ טבעי
 
על ידי מי מותקנים פרקטים עץ טבעי?
 
הפרויקט נעשה על ידי חברה מקצועית המתמחה בכל סוגי הפרקטים עץ טבעי. החברה תסייע לכם להחליט אם לבחור פרקטים עץ טבעי מעץ או מלמינציה, ולהתקין את הפרקטים הללו כך שיותאמו בדיוק לדירה שלכם. החברה תבצע שינויים והגבהות בדלתות הפנים והכניסה, ותדאג כי למרו הרצפה שלכם הוגבהה, ניתן יהיה להתנהל בקלות עם דלתות, ארונות, מזנונים ופתחי חוץ וכניסה. חשוב לדאוג כי רק חברה מקצועית תתקין אצלכם בבית פרקטים, על מנת שתתבצע עבודה מקצועית ובטוחה, ללא מצב של סכנת התחלקות מהפרקטים או רפיון של מי מחלקי הרצפה החדשים.
 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors