פרקטים עץ טיק בורמזי | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים עץ טיק בורמזי

עץ זה משתייך למשפחת העצים הקשיחים. לא זו אף זו, מקרב כל העצים הללו, נחשב עץ זה לקשיח ולעמיד ביותר. הוא עמיד בפני פגעי מזג אוויר קטלניים מאד, ויכול לשאת עליו, כמשטח פרקטים, משקל כבד ביותר בבית הלקוח. אף על פי כן, נחשב עץ זה לרך למגע ביחס לעצים אחרים המעמידים סטנדרטים כאלה בתחום העמידות והשרידות. צבעו חום כהה באופן מובהק, ולא חום הנוטה לבז'/לבן. 

פרקטים עץ טיק בורמזי

תכונות העץ

העץ מאד שומני. פליטת השומן שלו מורגשת כאשר הוא בשימוש, אבל הדבר מאפשר לו להיות עמיד בפני מזיקים, שרובם דוחים שומן זה ולא מתקרבים לעץ בשל כך. בנוסף, שרידותו הנודעת בפני רטיבות ומזג אוויר קשה הופכת את הדקים שלו למאד נפוצים להתקנה ליד חופי ים או בקנטינות ועסקים הפועלים מתוך חוף הים.

התקנת העץ בבית הלקוח – יתרונות

עמידות בפני כל מכשול. שרידות חסרת תוחלת עד כדי חוסר חובה לצבוע את העץ מחדש בתדירות גבוהה. עץ יציב המספק מענה לכל מקום בבית: מחדרי המגורים ועד חדרי השירות כמו המטבח והמקלחת. נחשב לעץ איכותי מאד גם בחדרי נוי ואורחים כמו הסלון ופינת האוכל. מספק מקסימום יציבות גם כשהוא מותקן מחוץ לבית בשל תכונותיו המיוחדות. ההתקנה מתבצעת על ידי עבודות הכנה נכבדות המיושמות על ידנו. גם הטמעת הפרקטים עצמם אורכת זמן ומושקעת בה מחשבה רבה מצד העובדים בביתכם על מנת להעמיד משטח עץ איכותי ונוח.

פרקט עץ בורמזי

למי העץ מתאים

בעיקר למי שגר בבית כפרי או עתיק עם צבע עץ כהה כגוון שולט. מבחינה עיצובית הוא מתאים פחות לבתים מודרניים או כאלו בהם העץ מאד בהיר. בתים עם עיצוב אורבני עתיק, המבוססים על חום כהה ופרזול מזהב גם כן יכולים ליהנות מעיצוב מבטיח המבוסס על פרקט מסוג זה. פרקטים עץ טיק בורמזי משמשים לעיטור בתים רבים המבוססים על חום וכתום כצבעים עיקריים. חשוב לקחת בחשבון שביחס לפרקטים אחרים, מחירם של אלה יקרף ועבודות ההכנה שיידרשו להטמעתו רבות וייארכו זמן רב. יחד עם זאת, מי שישקיע בפרקטים אלו יזכה במשטח ריצוף איכותי ביותרף דוחה מזיקים ולא רגיש לשום מכשול, כולל לא ללחות או רטיבות.

 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors