פרקטים עץ סידר | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים עץ סידר

הסידר הוא עץ ממשפחת המחטניים הרכים. זהו עץ שמקורו בדרום מרכז קנדה. כמו כן ניתן למצוא אותו בחלק הצפוני של המערב, בסמיכות לגבול עם אלסקה. הסיבה לפיזור כה רחב של העץ היא שהוא אינו גדל בקבוצות, אלא בבודדים. כשמוצאים אותו, בדרך כלל מוצאים 1-2 יחידות לכל היותר בשטח כלשהו. גובהו של העץ גבוה, ויכול להגיע גם ל- 70 מ'. בשונה מעצים המשמשים בעיקר לבניית בתים כמו דוגלס פייר או המלוק קנדי, הסידר נחשב לעץ דק (לא עבה) המששמ בעיקר לחיפוי מבנים ויצירת אדניות. 

פרקטים עץ סידר

עיצוב העץ

לעת מראה חום אדמדם. צורתו מחטנית: המרקם שעל כל יחידה אינו 100% חלק אך גם לא מאד מחוספס כמו הדוגלס פייר. הוא מאופיין בפסי אורך חלושים. עץ זה משתלב היטב ברוב סוגי הבתים הכפריים או העתיקים המבוססים על עץ כהה.

תכונות העץ

אינו חשוף לפגעי מזג אוויר, אינו רגיש לטפילי עץ גם כאשר הם מנסים להזיק לו וקל מאד ליצירה ולעיבוד. תהליך הייבוש שלו מאד מהיר, ותהליכים כימיים אחרים להפיכתו לשמיש לבני האדם נחשבים למהירי-ביצוע וזולים מאד ליישום.

יתרונותיהם של פרקטים מעץ סידר

קלים להכנה ולהטמעה בבית הלקוח. מצריכים עבודת הכנה מינימלית על בסיס פיר-רצפה רדוד ולא עמוק. פרקטים עץ סידר מספקים את אותה רמת עמידות של הפרקטים הקשיחים במינימום עלות והכנה. הסידר אמנם עץ דק אבל זו לא למינציה. עדיין מדובר בעץ אמתי ולא בחיקוי, אשר מחזיק בכל תכונותיו הטובות והייחודיות של העץ כחומר גלם: עמידות, שרידות גבוהה ויכולת לשאת משקלים לא קלים. 

פרקטים עץ

התקנת פרקטים מעץ סידר

אנו מטמיעים ומתקינים פרקטים עץ סידר בבתי לקוח רבים. אנו ממליצים על הפרקטים הללו בעיקר לבתים בהם הגוון החום כתום הוא הגוון השולט. בבתים כאלו הפרקטים יתאימו בסבירות גבוהה למדי, וגם יספקו את כל התמורות החיוביות כמשטחי ריצוף. הכי חשוב, ההתקנה מהירה וזולה, ואינה מכניסה אתכם לחובות עתקים כמו אלו שיתממשו כאשר תתבססו על עץ עבה ואינטנסיבי. פרקטים עץ סידר יעילים מבחינה פונקציונלית לא פחות מהם.

למידע נוסף על פרקטים עץ סידר ניתן לפנות אלינו ולקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם!

 

 

 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors