פרקטים עץ פינגר גוינט | Doors&Floors
 
 
 
077-9965070
 
 
 

&nbap;
פרקטים עץ Quick-Step
פרקטים למינציה Krono
פרקטים למינציה KronoTex
פרקטים למינציה Quick Step
פרקטים למינציה Balterio
פרקטים למינציה KronoSwiss
פרקטים למינציה Kaindl
דלתות למינטו
הפרוייקטים שלנו
 

פרקטים עץ פינגר ג'וינט

פינגר ג'וינט היא שיטת חיבור והדבקת העץ החזקה ביותר בתעשיית הפרקטים. ניתן לייצר עבורכם פרקטים המבוססים בשכבה אחת על כמה סוגי עצים, המחוברים אחד לשני עם פינגר ג'וינט. פינגר ג'וינט מעניק לפרקטים שלכם מראה אקסקלוסיבי, אשר אנו נעשה בו שימוש לעיצוב הרצפה שלכם באופן חסר תקדים.

פרקטים עץ

כיצד נראה פינגר ג'וינט?

בקצה אחד של הלוח – ישנו פרקט עץ עם שיניים בצורת משולשים. בקצה השני של הלוח ישנו פרקט אחר מחומר אחר. גם בקצה שלו יש שיניים משולשים. פינגר ג'וינט מצליב את השיניים של הפרקט הראשון בחורים של הפרקט השני, כאשר החיבור מתבצע באמצעות טכניקות ייחודיות של חברות הפרקטים שלא מאפשרות היפרדות של החלקים. בנוסף, עוברים על החלק המחובר עם אמצעי שיוף אלקטרוניים לוודא שהעץ עומד יציב על אף שהוא חובר בהליך תעשייתי זה.

כיצד משתמשים בפינגר ג'וינט לעיצוב הבית?

חשוב להדגיש שהמשולשים שייווצרו בחיבור 2 משטחי עץ אינם מהווים חיסרון: מבחינתכם זהו יתרון ענק. אנו בדרך כלל עושים את החיבור בשני אופנים. הראשון, בגבול בין החדרים, כך שלא רואים את החיבור. השני, במרכז החדרים ואז אנו יוצרים שורה שלמה של חיבור העצים, אותה אנו מתכננים להציב במקום בולט בחדר על מנת שהיא תסייע בעיצובו ולא רק תהיה שם מטעמים פונקציונליים טהורים.

פרקטים עץ פינגר גוינט

אלו סוגי עצים נהוג לשדך בפינגר ג'וינט?

אלון ודוגלס פייר, דוגלס פייר והמלוק קנדי, טיק בורמזי ומהגוני, ועוד. בשידוך זה נלקחים גם תכונות החומר של כל עץ וגם תכונות העיצוב. בדרך כלל ייטו לשלב עץ בעל גוון צבע זהה ולא שונה, אלא אם מדובר בדרישה מוחלטת של הלקוח. גם במקרה כזה, בדרך כלל זה יבוא עם סיבה. למשל, חדר בורגני עתיק בו העץ כהה, לעומת חדר כפרי סמוך בו העץ בהיר. פינג' ג'וינט היא אחת השיטות המתוחכמות והחדישות לאחד פרקטים ועוד לדאוג שהמשימה תוכתר כמעוצבת ולא רק פונקציונלית. ערכות פרקטים שנעשו באמצעות פינגר ג'וינט הוכחו כמעט תמיד כמעוצבות ומתאימות לסוגי הבתים בהם הן השתלבו.

צרו קשר לגבי פרקטים עץ פינגר ג'וינט, ואנו נספק לכם כל מה שתצטרכו להפנים לפני ביצוע ההזמנה!

 
 
 

Doors&Floorsפרקטים למינציה | התקנת פרקטים | פרקטים לסלוןפרקטים מייפל | פרקטים עץ מהגוני | פרקטים לחדרי ילדיםבלוג | צור קשר | מפת אתר
Doors&Floors כתובתנו: המכבים 14 ראשון לציון, טל: 077-9965070 

פרקטים עץ למינציה doors&floors